zondag 19 mei 2013

Knuffelkruik Pinquin

Wat zijn het toch grappige beestjes, die pinquins. :-)
Een van mijn vriendinnen vroeg me een tijdje geleden of ik een haakpatroon wou bedenken van een pinquin knuffelkruik.
Daar ging een hele tijd overheen, ik was druk met van alles en nog wat, maar het verzoek bleef in m'n achterhoofd hangen. En toen ik tijd had ben ik er als een speer mee aan de slag gegaan.
Ziehier het resultaat. :-)




Zelf vind ik het een schatje en mijn vriendin heeft me al laten weten dat zij er ook zo over denkt. :-)

De pinquin is niet moeilijk te maken, het patroon bestaat vnl uit het haken van vasten en een paar halve stokjes en stokjes.
Wil je meer informatie over het patroon, kijk dan even in mijn Etsy shopje.

Of laat hieronder een berichtje achter, voor vragen en opmerkingen. :-)
Bedankt voor het lezen op mijn blog !





Hello, my dear foreign readers !
Penguins are funny creatures, don't you think ?
A friend of mine requested a crochet pattern for a penguin hot water bottle cover.
As soon as I had the time I quickly started working on this little fellow and look how he turned out.
I think he looks just cute and so thinks my friend. She let me know right away when I showed her the penguin.
The penguin is easy to make, the cover is mostly worked in single crochet, some half double crochet and double crochet stitches.
Take a look in my Etsy shop for more info and pictures.
Or if you have questions, drop them below and I'll get back to you as soon as I can !
Thank you for stopping by.







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen