maandag 12 augustus 2013

Meer Halloween !

Terwijl ik bezig was met knuffelkruik spookje kwam er al weer een nieuw idee in me op.
 
Om toch nog een tweede Halloween patroon te maken, in de vorm van een vogelverschrikker.
 
Bepaald geen engerd hoor, want dan zou het geen knuffelkruik kunnen zijn. :-)



Een van de belangrijkste voorwaarden om knuffelkruik te mogen worden is toch wel een vriendelijk gezichtje.


 
Deze knuffelkruik is gehaakt van acryl garen, met haaknaald 4, en passend voor een standaard rubberen warm water kruik.
 
 
Mocht je vragen hebben, drop ze dan hieronder, ik reageer zo snel mogelijk.
 
Groetjes Marjan.
 
----------------------------------------------------------------------------------------
 
To stay in the Halloween theme, I came up with another cuddly hot water bottle cover.
 
This time this lovely scarecrow.
 
I don't think he understands what his job is about. He will never scare off any bird with a smile like that !
 
If you'd like to see more pictures or information about the pattern, please take a look in my shop at Etsy.
 
If you have questions or comments, drop them below and I will answer as soon as I can !
 
Thanks !  Marjan.





6 opmerkingen:

  1. Ach wat leuk,jammer dat mijn kids van 16 en 18 niet meer met zo'n leuke kruik hun bed in willen! ;-)


    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Angeline ! :-) Misschien zijn jouw kinderen idd iets te oud voor zo'n kruik, hihi !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjan, wat een geweldig mooie dingen komen er steeds voorbij! Super leuk! Alles goed verder met je?
    Groet Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk blog heb je zeg!
    Leuk dat je volger bent geworden van mij, nu ben ik ook volger van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Sanne ! :-) Jij hebt ook een erg mooie blog hoor !

    BeantwoordenVerwijderen