zondag 5 januari 2014

Een frisse start

Goedemorgen allemaal ! Een gelukkig nieuw jaar voor allen !

Zo, de feestmaand is weer voorbij en nu mag alles weer gewoon worden. :-)

Daar hou ik van.

Ik ben het nieuwe jaar al meteen begonnen met een nieuw haakpatroon.



Deze ovenwant en pannenlap zijn gehaakt van een dubbele draad Catania katoen en haaknaald 4, maar kan ook gemaakt worden van wol, dat ook heel geschikt is en goed bestand is tegen hitte.

Zo wordt het weer leuk en gezellig om te bakken en te koken !

Meer foto's en info over het patroon is te vinden in mijn  Etsy shop

Bedankt voor het lezen van mijn blog en geniet van deze zonnige zondag !

Marjan. 



Good morning everyone ! A Happy New Year to all of you !

Isn't it nice to have all the December festivities way behind now and to start a fresh new year.

To start off the new year I have designed a new crochet pattern.

Now baking and cooking should be easy and fun with a kitchen set like this !

You can find more pictures and info about the pattern in my  Etsy shop.

Thanks for reading and have a nice day !

Marjan. 




4 opmerkingen:

  1. Leuk!!
    Wens jou de beste wensen voor 2014...en hoop dat er nog vele leuke ontwerpen van jou gaan uitkomen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Klaske ! Voor jou ook alle goeds gewenst dit jaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk patroon,eentje die ik moet onthouden voor als mijn lange to-do list is klaar is! ;-)

    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen